Seinäjoen Hierojakoulu

Seinäjoen Hierojakoulu sijaitsee keskustan tuntumassa, juuri remontoiduissa tiloissa. Koulun ympärillä on runsaasti harrastusmahdollisuuksia, palveluita ja työpaikkoja, mikä tekee koulun sijainnista ihanteellisen vakituista asiakaskuntaa kerryttävälle opiskelijalle. Jos opiskelija haluaa, hän voi suorittaa työssä oppimisen myös aivan keskustassa, Rela-hierojien Kalevankadun toimipisteessä.

KÄYNTIOSOITE
Rengastie 9, 60120 Seinäjoki

VASTUUOPETTAJA
Juho Suomu

OPISKELUMUODOT
Päiväryhmä (arkisin)
Monimuotoryhmä (viikonloppuisin)

OPISKELIJAPALVELUT
Opiskeluun ja hakemiseen liittyvä neuvonta: niko.rekola@terveystalo.com

VALMENTAVA KOULUTUS

Lisäkoulutukset
Personal trainer
Urheiluhieronta
Purentalihashieronta
Trigger- ja faskiahieronnan perusteet
Elintapavalmentaja
Ravintovalmentaja

Seinäjoen Hierojakoulun opettajat saavat kiitosta opiskelijoiltaan: Vuonna 2022 seinäjokelaiset opiskelijat antoivat opettajiensa ammattitaidolle arvosanan 9,4/10!

VASTUUOPETTAJA
JUHO SUOMU

Fysioterapeutti

OPETTAJA
VILLE RINTA-HYNNILÄ

OPETTAJA
MATIAS RAUTAKORPI

Urheiluhieroja

”Kaikilla [opettajilla on] vankka ammattitaito ja osaavat opettaa kivasti ja kannustavasti. Heidän valvonnassaan oli mukavaa ja turvallista opiskella.”

– Opiskelija, Seinäjoen Hierojakoulu 2022

Opiskelijoiden tarinat

Suomen Hierojakoulujen opetuksen laatu saa kiitosta opiskelijoiden tyytyväisyyskyselyssä!

Lue viimeisin opiskelijatyytyväisyyden tutkimusraporttimme >